(Afers Religiosos · 20/03/25) El 20 de març del 2025 s’ha publicat al DOGC la Resolució de convocatòria de subvencions en matèria d’afers religiosos per a actuacions dutes a terme l’any 2024.
Les actuacions subvencionables s’adscriuen a les següents línies d’actuació:
– Línia 1: programes de coordinació, assessorament i suport a entitats religioses
– Línia 2: actuacions de promoció de la llibertat religiosa i el diàleg
– Línia 3: difusió sobre la realitat religiosa a Catalunya
Les persones beneficiàries de la línia 1 són exclusivament les federacions d’entitats o altres ens associatius de caràcter interreligiós o de religions minoritàries presents a Catalunya. Les de la línia 2 són les entitats religioses, les fundacions i les entitats sense ànim de lucre domiciliades a Catalunya, sempre que els seus fins fundacionals tinguin una relació directa amb les finalitats d’aquesta línia. I les persones beneficiàries de la línia 3, son les mateixes que la línia 2 però també ho poden ser les empreses de comunicació i les editorials.
El termini per a presentar la sol·licitud i justificació així com la documentació associada és del 21 de març al 10 d’abril del 2025.
Aquest tràmit s’han de dur a terme exclusivament per via electrònica a través de la pàgina web Tràmits gencat, on hi trobareu tota la informació relacionada amb aquesta subvenció, la normativa que la regula, els models de documents i els formularis de sol·licitud i justificació.
Es pot accedir al portal del tràmit a través dels enllaços:








