(P. Filipe Pereira Lucas · 16/07/25) La Congregació Sant Pere Ad Vincula, amb Casa General a Barcelona, s’ha reunit en el seu Capítol General Ordinari, tal com ho estableixen les nostres Constitucions. Aquesta gran trobada, que té lloc cada sis anys, té com a objectiu avaluar el camí recorregut per la Congregació, destriar nous rumbs pastorals i comunitaris, així com escollir al nou Govern General.
Amb gran alegria i en comunió eclesial, informem que durant el Capítol General que se celebra a la nostra Casa General (del 9 al 19 de juliol de 2025), el Reverendíssim Pare Evando Batista de Moraes va ser reelegit el 15 de juliol per a un nou mandat de les sis anys, d’acord amb Constitucions de la nostra Congregació.
En la mateixa ocasió, també va ser escollit el nou Consell General, que, juntament amb el Superior General, animarà i governarà la Congregació durant els pròxims sis anys.
- Vicari General: P. Marcos Rogério d’Oliveira.
- Consellers: P. Filipe Pereira Lucas Coelho, P. Cidimar Rodrigues i P. Antônio Carlos Saraiva
Els demanem, per tant, les seves oracions per aquest nou temps de gràcia, discerniment i servei que comença, segurs que el Diví Esperit Sant, que ens ha guiat durant el Capítol, continuarà il·luminant cada pas de la nostra missió a l’Església.
Fraternalment en Crist,








