(Carmelites Sant Josep / Bisbat Urgell· 04/08/2021) Aquesta primera setmana d’agost Susana García del Álamo ha estat elegida com a nova superiora general de les Carmelites de Sant Josep, durant el XXI Capítol General de la congregació.
Nova superiora general
Susana Garcia del Álamo ha estat escollida en primera votació i ocuparà el càrrec per un sexenni. L’elecció s’ha celebrata la Residèn a de la Immaculada de Tartera a Prats i Sansor, Cerdanya amb l’arquebisbe d’Urgell, Mons. Joan-Enric Vives. Durant el nou nomenament, amb tot el Capítol general, han cantat a la capella el ‘Te Deum’ prescrit i han celebrat l’elecció.
Susana García, natural d’Urda, Toledo. Succeeix a Ascensión Ortega, que ha estat durant set anys la superiora general.
Nou consell
En el Capítol, també ha estat constituït el nou Consell General de les Carmelites de Sant Josep. La primera consellera general, Mare Noemí Maldonado, la segona Mare Melchora Quintana, la tercera consellera, Mare Antonia Arias i la quarta consellera, Mare Roselvi Izquierdo.
També han estat escollides Madre M Paz Gallo, com a secretaria general y Madre Emilia Úbeda, procuradora general.
La trobada finalitzarà el 14 d’agost. En total han participat trenta religioses elegides per les diverses comunitats.








