(Companyia de Maria N.S · 20/04/22) El XVIII Capítol General de l’Orde de la Companyia de Maria N.S. que s’està celebrant a Roma de l’1 al 30 d’abril ha reelegit a Rita Calvo Sanz com a Superiora General per al pròxim sexenni 2022 – 2028.
En el discurs de benvinguda amb alegria, la Superiora General, M. Rita Calvo Sanz, va subratllar que, des de la data en què estava previst, han passat nou mesos per poder celebrar aquest XVIII Capítol General i posa èmfasi que el que han viscut han estat “experiències de veritat”, aprenentatges que serviran també per viure el Capítol amb la fondària que requereix .
Amb paraules properes i càlides, convida a començar aquesta etapa capitular des d’aquesta fondària:
Un Capítol és, en primer lloc, una trobada entre germanes.
Cada capítol recrea la universalitat.
Un capítol és obra de l’Esperit.
Cada Capítol és una crida a la conversió.
Un Capítol és un acte de fe.
Cada capítol és un compromís amb l’esperança.
Un Capítol és una crida a col·laborar millor amb l’obra de Déu a la història.
Va apel·lar a la confiança en el Senyor, a deixar-se guiar, interpel·lar i orientar pel seu Esperit. Maria, La nostra Senyora -afirma- serà una vegada més referència, companya i presència inspiradora.