(IVICON · 03/07/24) A partir de l’1 d’agost a Pallejà (Barcelona), les Germanes Caputxines de la Mare del Diví Pastor celebraran el seu XXV Capítol General. Precedit d’uns dies de retir, aquesta trobada és de gran importància per a la vida dels Instituts. Les germanes demanen ser acompanyades en les seves oracions perquè, “guiades per les llums de l’Esperit Sant, sapiguem llegir els signes dels temps i, d’aquesta manera, podem “amb Maria, aixecar-nos i posar-nos en camí a la trobada de la VIDA” (cf. Lc 1, 39-45), en fidelitat a l’herència espiritual i apostòlica rebuda del beat Josep Tous i Soler, Ofmcap, el nostre Fundador”.
Seguint les paraules del P. Josep Tous, “Aneu portant al vostre pas la Pau i el Bé”, actualment la labor pastoral de la congregació continua sent l’anunci de la Bona Nova de l’Evangeli als nens i joves, tant a través de la inserció en comunitats missioneres com mitjançant l’educació, donant als seus alumnes la visió cristiana del món i la possibilitat d’entaular un diàleg coherent entre la fe i la cultura.
A més d’aquests apostolats, acullen grups diversos a les Cases d’Espiritualitat, acompanyen a joves en la residència universitària, col·laboren en la pastoral parroquial, fomenten l’acció social a través del voluntariat segons les necessitats de les diferents diòcesis en les que estan inserides.








