(Mercedaris · 24/04/26) Ahir no va ser un Sant Jordi qualsevol. La Fundació Obra Mercedària va tenir l’honor de ser convidada, al costat de cinc entitats més –Associació Duchenne Somriures Valents , Asem Catalunya, Associació Educativa Tropezando con Suerte, Accem i AFA C.E.E L’Estel Ca Borni-, a participar d’una jornada molt especial dins del pati gòtic del Palau, un espai ple d’història que, per un dia, també va emanar solidaritat.
Durant el matí, rebem la visita del Sr. Salvador Illa i Roca, president de la Generalitat de Catalunya i de la Sra. Mònica Martínez, consellera de Drets Socials i Inclusió de la Generalitat, els qui van saludar a les entitats presents; de l’Excm. i Rvdmo. Sr. Juan José Omella, cardenal arquebisbe de Barcelona, que va beneir les roses; del Sr. Ramon Espadaler, conseller de Justícia i Qualitat Democràtica de la Generalitat; de la Sra. Maite Casado, secretària general del Departament de Justícia; i del Sr. Esteve Camps, president delegat de la Fundació Junta Constructora de la Sagrada Família, entre altres.
Cada rosa que compartim va ser molt més que un símbol: va representar el compromís col·lectiu amb una societat més justa i solidària.








