(A. Tarragona · 11/01/24) Les persones consagrades de vida eremítica de l’arxidiòcesi de Tarragona van participar, el dimecres dia 10 de gener, en la trobada anual que organitza la Delegació diocesana per a la vida consagrada.
La jornada, que es va celebrar al palau arquebisbal, va començar amb una missa presidida per l’arquebisbe Joan Planellas. A continuació l’Arquebisbe, els ermitans i la delegada diocesana per a la vida consagrada, Gna. Isabel Górriz, d.e.i.c., es van reunir.
Durant la trobada es va fer entrega dels nous Estatuts de la vida eremítica en l’àmbit de l’arxidiòcesi de Tarragona, fruit de molts mesos de treball a partir dels anteriors Estatuts i del document “La forma de la vida eremítica a l’Església particular”, de la Santa Seu. En aquest sentit, els ermitans van conèixer el procés d’elaboració dels Estatuts, que ja han estat aprovats pel Vaticà, i van poder conversar sobre alguns dels aspectes més importants de la vida eremítica que recullen els Estatuts, com la formació o la relació amb l’Església particular. La trobada va cloure amb un dinar fraternal.
A la revista Església de Tarragona d’aquest primer trimestre de l’any 2024 trobareu un article de la Gna. Isabel Górriz on exposa detalladament el recorregut de la vida eremítica a la nostra arxidiòcesi i el procés de creació dels nous Estatuts.








