(D. Anunciata · 01/07/24) En breu començarà el XXVIIè Capítol General – XXVè Capítol General Electiu de la Congregació de les Dominiques de l’Anunciata. Amb el lema: “Obertes a l’Esperit, des del que som, participem en la missió evangelitzadora que vivim i comuniquem al món”, les germanes que participen, ja sigui per dret o per elecció, es reuniran a la Casa Mare de Vic per a escollir a la Priora general i el seu Consell, així com per a tractar i definir el que pertany al bé de la Congregació (cf. NL 330, §1).
Estem tots units en aquest significatiu esdeveniment congregacional.
L’obertura oficial del Capítol General serà el dia 16 de juliol i, el dia 22 de juliol, l’elecció de la Priora General i del Consell.
Les Germanes Capitulars arribaran a la Casa Mare el dia 10 de juliol. De l’11 al 15 participaran en uns dies d’espiritualitat com a preparació a aquest esdeveniment.








