(IVICON · 07/07/21) El dia 27 de juny va començar l’Assemblea Provincial dels Missioners Paüls de la Província Sant Vicenç de Paül-Espanya. Congregació fundada per sant Vicenç de Paül en 1617 a París (França).
Santa Marta de Tormes (Salamanca) és on s’han reunit 40 missioners Paül s que, durant una setmana han treballat per a establir la ruta a continuar marcada per l’Evangelització i la Caritat durant els pròxims tres anys.
L’Assemblea va ser presidida pel P. José Manuel Villar Suárez, C.M., Visitador Provincial. Entre els treballs encomanats, a més d’establir les pautes d’actuació durant els propers anys, també es troba el de triar als missioners que participaran a l’Assemblea General el mes de juny de 2022. Aquesta Assemblea se celebrarà a Roma.
Durant els tres pròxims anys, al Visitador Provincial i al seu consell els correspondrà la tasca de continuar fent passos en la configuració de la Província Sant Vicent de Paül-Espanya, nascuda fa quatre anys i mig de les províncies canòniques de Barcelona, Madrid i Salamanca.
La informació diària d’aquesta Assemblea Provincial pot consultar-se a la seva pàgina web








