Simposi Internacional 2024 sobre Exercicis Espirituals i Conversió Ecológica. On line
Presentació
Com a fruit i continuació del Simposi Mistagogies dels Exercicis 500 anys desprès (Juny 2022), el Centre Espiritual de la Cova Sant Ignasi (CIEI), l’Escola Ignasiana d’Espiritualitat (EIDES) i un Comitè Intercontinental assumim l’encàrrec de convocar biennalment un Simposi sobre una qüestió específica relacionada amb la pràctica ignasiana. El tema escollit pel proper Juny del 2024 (dies 10 a 16) és com l´experiència dels Exercicis pot propiciar una presa de consciència i un canvi d’actituds davant la crisi ecològica. A través de ponents de diversos indrets del món que estan compromesos en aquest camp i que han reflexionat sobre l´experiència espiritual que comporta, farem un recorregut per les Quatre Setmanes per tal d´explorar el potencial que contenen per respondre a aquest repte.
El Simposi està dirigit prioritàriament a aquelles persones que acompanyen Exercicis, que tenen responsabilitats en la formació de la espiritualitat ignasiana o que dirigeixen Centres i Cases d´Espiritualitat.
Inscripcions
L’inscripció on-line dóna accés a la retransmissió en directe a les ponències i comunicacions del simposi els dies 11, 12, 13,14 i 15 de Juny de 2024 de 9:30 a 13:30, CEST (Central European Summer Time) /UTC +2, així com accés a les gravacions de les mateixes per accedir-hi amb posterioritat (en cas de no poder connectar-s’hi en viu).


