(OFM · Fra Miguel Ángel Coronado · 26/10/26) Diumenge passat 25 d’octubre, catequistes, famílies i nens que es preparen per a rebre la Primera Comunió van celebrar el jubileu franciscà en un ambient festiu i fratern.
L’elevat nombre de nens inscrits i de famílies implicades durant aquest curs confirma a la nostra parròquia com un dels centres catequètics més importants de Sabadell, destacant per la seva participació i compromís amb la formació cristiana dels més petits.
La celebració eucarística va comptar amb la participació activa de les famílies i va tenir com a moments especialment significatius la benedicció dels llibres de catequesis i el seu lliurament als nens, així com l’emotiu enviament de les catequistes, als qui se’ls encomana la important missió d’acompanyar als més petits en el seu creixement en la fe.
Durant la celebració es va recordar que la catequesi és el cor de la nostra parròquia i que les famílies són les primeres catequistes dels seus fills, exercint un paper fonamental en la transmissió de la fe.
Una jornada entranyable que quedarà en el record de tots els participants per l’afecte, l’alegria i la fraternitat compartits.








