(E. Pia · 13/02/25) L’Escola Pia de Sitges va estrenar dilluns 10 de febrer el nou edifici de Primària. Aquestes instal·lacions, que compten amb 8 aules, 1 sala de docents i 2 sales d’atenció a les famílies, acolliran els 216 infants de 6 a 12 anys de l’escola.
La inauguració s’ha rebut amb molta il·lusió des de la comunitat educativa, ja que suposa una fita important en la reforma integral de l’edifici, que segueix els terminis previstos.
Aquesta reforma, iniciada el juny de 2023, ja ha permès disposar d’un nou accés a l’escola i gaudir de nous espais com la sala d’actes, el gimnàs, la nova terrassa-pati i altres zones que ja donen servei als infants i joves del centre.
L’Escola Pia i la Fundació Cultural de Sitges, propietària de l’edifici, valoren molt positivament aquesta estrena, que encoratja a seguir treballant per avançar en les fases següents. També aprofiten per agrair públicament l’esforç de tots els professionals responsables de l’obra, així com la col·laboració de tota la comunitat educativa.








